Klacht: horlogebandje

op 30 september 2016 over Guess in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen

Ik wilde graag het volgende melden , het valt mij op dat het horlogebandje
snel breekt . Iedere 2 maanden moet ik een nieuwe kopen a 45 euro, vind dit wel erg snel voor zo’n kwaliteitsmerk wat Guess . dit is mijn 2e mail die ik stuur helaas nog steeds geen antwoord toto op heden niet echt netjes .

Met vriendelijke groet ,
Ron snijder

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag een nieuw bandje als het zo vaak stuk ga , anders blijf ik aan de gang met nieuwe kopen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Guess

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Guess nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DianaRon