Klacht: Hoofdmodule kapot maar ik moet betalen

op 01 augustus 2016 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Mijn best dure wasmachine is er na 3,5 jaar mee gestopt omdat de hoofdmodule kapot is. Dit terwijl ik gemiddeld twee wasjes per week draaide en het apparaat goed onderhield. De hoofdmodule is geen slijtage onderdeel zoals een motor. Toch is AEG van mening dat ik zelf voor de kosten (nieuwe hoofdmodule en repareren/plaatsen ervan) moet opdraaien. Zij hebben een zogenaamde coulant regeling maar dan ben ik alsnog 300 euro kwijt.

De eventuele monteurskosten zou ik nog wel willen betalen maar niet voor de hoofdmodule. AEG is hiervoor verantwoordelijk want zij hebben het gemaakt.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat AEG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

AEG

Heeft op 02 augustus 2016 om 10:40 geantwoord

Helaas kunnen reparaties zich voordoen. Het voorstel dat u is gedaan is het maximaal reparatie tarief van € 235. Alle kosten die daarboven komen, nemen wij voor onze rekening. Wij zien geen reden om van het gedane voorstel af te wijken. Mocht u alsnog gebruik willen maken van dat voorstel, kunt u contact opnemen met onze servicedienst.

Nikki
AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Siems