Klacht: Samsung Galaxy S Advance 275/500 mb geen sms kunnen ontvangen

Wil Kooy op 14 januari 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik word er moedeloos van. Ik kan geen SMS ontvangen van providers buiten Vodafone en HN. Op zaterdag 12 januari heb ik een voicemailbericht ontvangen voor een gemiste oproep. Wanneer?????????????????????? lossen jullie dit nou eens een x op. Vandaag 14-1 om 17.30 uur geen sms ontvangen van MTV Mobile wordt Hi van nr.
06-53247584. Ik wil antwoorden op mijn vragen en geen meldingen: U heeft op 12 januari een sms ontvangen. Klantgericht denken daar heeft men bij HN nog niet van gehoord. Ik heb vorige week gebeld en hoor vervolgens een week helemaal niets. Dan krijg ik op zaterdag een voicemailbericht. Vervolgens stuurt HN razendsnel een email. Het is opgelost.

HET IS NIET OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

?????????

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste klant, We hebben je eerder gevraagd een cross-test uit te voeren, alleen hebben de antwoorden nog niet ontvangen. Zou je ons zodoende kunnen aangeven wat er gebeurt als je een andere simkaart in je toestel doet en als je je eigen simkaart in een andere telefoon doet. Kun je in deze gevallen de sms-berichten wel ontvangen? Deze antwoorden heeft de technische dienst nodig om het onderzoek af te ronden. We horen graag van je, Met vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Ik heb deze test al talloze malen uitgevoerd. Als ik mijn simkaart in een ander toestel doe, is het netwerk geblokkeerd en kan ik niet selecteren. En als ik een andere simkaart in mijn toestel doe kan het toestel geen smsjes ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Ik heb jullie ook al eerder laten weten wat het resultaat van deze tests waren. De toon: "We hebben geen antwoorden ontvangen" vind ik zeer onvriendelijk. Ik heb jullie al talloze keren gebeld en niemand weet ooit een antwoord ondanks dat ik steeds mijn best doe om de juiste gegevens aan te leveren. Per mail aangeleverd via deze site enz. enz.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Poblemen sinds 10 december 2012, wat gaan jullie eraan doen??

Bericht van

11 jaren geleden - Beste klant, Wij hebben meer informatie nodig om dit op te kunnen lossen. Graag ontvangen wij je antwoorden en de bijbehorende vragen. Als je dit gedaan hebt, zullen wij proberen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zonder de antwoorden kunnen wij het niet oplossen. Met vriendelijke groeten, hollandsnieuwe

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Welke vragen en antwoorden?? Ik wil morgen gebeld worden!!!!

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Heb inmiddels ook mijn klacht neergelegd bij Opta en op Facebook geplaatst.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - HN wat een immens slecht bedrijf zijn jullie. Al zo vaak mijn klacht kenbaar gemaakt ook met iemand van de klantenservice gesproken. Jullie weten heel goed wat er aan de hand is maar kunnen het niet oplossen. Kom daar eerlijk voor uit en ga het oplossen.Vorige week donderdag voor het laatst met HN gesproken. Notabene door jullie zelf gebeld op mijn mobiele nr. Mw. ik bel vandaag 17-1 uiterlijk morgen terug inmiddels is het dinsdag nooit meer iets gehoord. Is het niet triest.

Bericht van

11 jaren geleden - Beste meneer Kooy, Zojuist heb ik u gehele verbruik van de afgelopen 10 dagen geannalyseerd en daaruit kan ik concluderen dat uw problemen omtrent het ontvangen van smsjes van providers, anders dan HN en Vodafone, is verholpen. Zo heeft u de afgelopen dagen smsjes ontvangen van telefoonnummers behorende bij de providers KPN en Telfort. Kun je aangeven dat het probleem definitief tot het verleden behoort? Met vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Hollandsnieuwe, Het is Mw. Kooy Nee de klacht is zeker niet opgelost. De sms-jes die ik heb ontvangen en verstuurd zijn veroorzaakt doordat ik steeds het nr. in de berichtenservice veranderd heb. Ik begrijp ook werkelijk niet waar ik deze reactie aan te danken heb. Ik ben met mijn rechtsbijstandsverzekering in onderhandeling om het abonnement te beeindigen. Ook hiervan zijn jullie op de hoogte. Misschien nog een tip: een reactie vol met spelfouten getuigt niet van professionaliteit.

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 15:16 geantwoord

Beste klant,

Gezien de verstreken tijd na het plaatsen van uw klacht gaan wij ervan uit dat er, middels een ander kanaal, een oplossing geboden is.
Mocht u onze hulp nodig hebben, dan kan u terecht op hollandsnieuwe.nl/klantenservice of via Facebook/Twitter.

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door