Klacht: Nummerbehoud na afkeuring toch laten doorgaan

Mevr. MH op 17 januari 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Voor mijn zoon heb ik vorig jaar een jaarabonnement(A) afgesloten bij Hollandsnieuwe.
Zelf heb ik een maandabonnement(B) bij Simyo.

Omdat mijn zoon onzorgvuldig met zijn jaarabonnement(A) omging, heb ik besloten zijn nummer(A) over te zetten naar een prepaid van Simyo en mijn maandabonnement(B)van Simyo over te zetten op zijn jaarabonnement(A)van Hollandsnieuwe.

Dit bleek niet mogelijk om dat het jaarabonnement(A) van mijn zoon loopt tot 12 juli 2013. De aanvraag voor nummerbehoud is geannuleerd. Echter is per 11 januari jl. door Hollandsnieuwe toch mijn nummer(B) van Simyo op zijn jaarabonnement(A)van Hollandsnieuwe overgezet en is zijn nummer spoorloos verdwenen.

Ik krijg het op geen enkele manier voor elkaar zijn nummer weer in de lucht te krijgen, hoewel er op dit moment geen contract meer op zijn nummer geregistreerd staat.

Zoals ik al diverse malen telefonisch en per mail heb gevraagd, wil ik beide nummers in de lucht.
Het nummer van mijn zoon weer terug op het Hollandsnieuwe abonnement.
Mijn nummer op het Simyo abonnement.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 18 januari 2013 om 10:51 geantwoord

Beste meneer Hommers,

De desbetreffende afdeling heeft zojuist uw aanvraag ontvangen. Zodra deze in behandeling wordt genomen en wij hier terugkoppeling van hebben ontvangen, zullen wij je uiteraard hiervan op de hoogte brengen via de mail.

Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Klacht is nog niet opgelost. Nummer van zoonlief (A) is inmiddels actief. Echter het nummer van moeder (B) is spoorloos verdwenen, dus onbereikbaar. Vandaag weer bijna een uur aan de telefoon gezeten met Hollandsnieuwe om ook het nummer (B) van moeder weer actief te krijgen. De klacht is dus maar ten dele opgelost.

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door