Klacht: mobiel nooit ontvangen

domarja op 19 januari 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb de advertentie betreffende de mobiel doe nooit is ontvangen reeds drie keer gemailt. Op KLACHT.nl is deze wel te open en te lezen. Vreemd dat iedereen het lezen kan behalve jullie. Ik zal de advertentie in een enveloppe doen , als jullie het adres willen mailen waar deze naar toe moet zal ik hem vandaag nog posten. Als het aangetekend moet laat het dan even weten.Ik heb eerder een aangetekend schrijven aan jullie gestuurd, daar moet het antwoord nog op komen . Kan dan misschien mee gestuurd worden?
Doe er dan meteen de mobiel bij dan is dit voor eens en altijd afgehandeld.

Als nog mobiel ontvangen

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste klant, Zou je ons kunnen vertellen waar deze advertentie te zien is op klacht.nl? Zou je ons de link kunnen toesturen? Zou je anders op onze eerdere emails een antwoordmail met de advertentie kunnen sturen? Vriendelijke groet, hollandnsieuwe

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

11 jaren geleden - Beste Domien, We hebben het nogmaals voor je onderzocht en wij zien dat je bij afsluiting van je abonnement niet hebt gekozen voor een toestel. Helaas kunnen wij die nu ook niet achteraf op je abonnement plaatsen. Het spijt me je niet anders te kunnen berichten. Met vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Hollandsnieuwe

Heeft op 29 januari 2013 om 14:26 geantwoord

Klacht onderzocht of het toestel nageleverd dient te worden.
Klacht blijkt ongegrond, dit medegedeeld en hierom gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door