Klacht: Geen beltegoed ontvangen

DennieD op 01 februari 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij Hollands Nieuwe heb ik een Sim Only 275 abonnement, waardoor ik elke maand rond de 23ste €11,50 gestort krijg bij mijn beltegoed.
Deze maand (januari 2013) heb ik geen beltegoed ontvangen van Hollands Nieuwe. Ik heb om te kunnen bellen €5,- beltegoed los aangeschaft.

Ik verwacht van Hollands Nieuwe het volgende:
– Mijn maandelijkse tegoed van 11.50 storten
– De €5,- die ik gestort heb om te kunnen bellen terugstorten. Deze extra €5,- zou ik niet nodig hebben als Hollands Nieuwe zoals gewoonlijk mijn maandelijkse tegoed gestort zou hebben

Ik heb al via e-mail contact gehad, echter krijg ik daarbij zulke vreemde reacties dat ik bij deze het contact openbaar maak in de hoop een betere reactie te krijgen.

Hieronder een kopie van de e-mails:

Beste heer/mevrouw,Mijn tegoed is deze maand niet bijgeschreven. Maken jullie dit snel in orde?Om nog te kunnen bellen heb ik zojuist 5 euro tegoed proberen aan te schaffen via de SMS service. Dit lukt ook niet. Als dat tegoed alsnog toegevoegd wordt, wil ik dat graag weer teruggeboekt op mijn bankrekening.Met vriendelijke groet,Dennis

Beste Dennis,
Bedankt voor de e-mail. Ik zie dat het inmiddels is bijgeschreven. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Amanda

Beste Amanda,
Fijn dat u kunt zien dat het extra tegoed is bijgeschreven. Kunt u nu nog reageren op de rest van mijn bericht?
Even samengevat verwacht ik dus deze acties van jullie kant:
1. Maandelijkse tegoed bijschrijven. Dat is namelijk nog steeds niet gebeurd.
2. De 5 euro die ik bijgeboekt heb om nog te kunnen bellen terugboeken naar mijn bankrekening, aangezien ik deze 5 euro niet had hoeven aanschaffen als jullie mijn maandelijkse tegoed zouden hebben bijgeschreven.
Ik hoop dat mijn e-mail nu wel duidelijk is.
Met vriendelijke groet,
Dennis

Beste Dennis,
Bedankt voor je mail. Het geld terug krijgen is helaas niet mogelijk,
Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Amina

Beste Amina,
Als u mijn vorige mail terugleest zult u direct begrijpen dat ik met uw reactie niet voldoende ben geïnformeerd. U zegt namelijk helemaal niks over het maandelijkse tegoed wat niet is bijgeschreven. Daarnaast geloof ik niet dat de 5 euro niet teruggeboekt kan worden. Ik weet zeker dat jullie dat kunnen, zeker omdat dit noodzakelijk was door een fout van jullie kant.

Ik verwacht nog steeds deze acties van jullie:
– Maandelijkse tegoed bijschrijven. Dat is namelijk nog steeds niet gebeurd.
– De 5 euro die ik bijgeboekt heb om nog te kunnen bellen terugboeken naar mijn bankrekening, aangezien ik deze 5 euro niet had hoeven aanschaffen als jullie mijn maandelijkse tegoed zouden hebben bijgeschreven.

Graag dit maal wel een fatsoenlijke reactie, anders maak ik onze berichtenwisseling openbaar op klacht.nl. Aan jullie reacties op klacht.nl te zien worden jullie daar een stuk klantvriendelijker van.

Met vriendelijke groet,
Dennis

Beste Klant,
Bedankt voor je mail.
Ik zie dat je op 16 Januari een tegoed heb gehad van 5 euro.
En op 26 januari een tegoed heb gehad van 5 euro dus het is wel bijgeschreven deze maand.
De 5 euro die je zelf erop heb gezet kunnen wij helaas niet terug storten.
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Maresa

Gewenste Oplossing:

- Mijn maandelijkse tegoed van 11.50 storten
- De €5,- die ik gestort heb om te kunnen bellen terugstorten. Deze extra €5,- zou ik niet nodig hebben als Hollands Nieuwe zoals gewoonlijk mijn maandelijkse tegoed gestort zou hebben.

UPDATE: Het maandelijkse tegoed is inmiddels gestort. Ik verwacht nu nog de €5,- extra tegoed terug op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste klant, Gezien de verstreken tijd, vernemen wij graag de huidige stand van uw klacht. Kunt u aangeven of uw klacht nog steeds speelt, of dat deze inmiddels is verholpen? We zien uit naar uw antwoord en staan klaar om u, mocht dat nog nodig zijn, zo goed en snel mogelijk helpen. Mocht u de wens hebben dat uw item alsnog in behandeling wordt genomen, wil ik u vragen uw ordernummer te geven, of uw klantgegevens aan te passen. Deze klantgegevens zijn niet openbaar zichtbaar. Met vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 april 2013 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Enige tijd geleden hebben we u gevraagd of uw klacht nog speelt of dat deze inmiddels is opgelost. Aangezien wij hier geen reactie op hebben ontvangen, gaan wij er van uit dat wij verder niks meer voor u kunnen betekenen en beschouwen wij uw klacht als opgelost.
Mocht dit niet het geval zijn, neem dan gerust weer contact met ons op, dan zullen we u weer zo goed en snel als mogelijk helpen met het oplossen van uw klacht.
Tevens willen wij u er graag op wijzen dat hollandsnieuwe telefonisch, per email of via een bericht op Facebook/Twitter te bereiken is.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door