Klacht: 2 abonnementen en nogsteeds geen geld terug

TheKing op 22 januari 2013 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Zoals ik op 17 Januari al op deze site laat weten.
Incasseert Hollands Nieuwe al 4 maanden dubbel.

Eerst reageert men nergens op.
En nu laten ze op deze site weten dat ze het 2e abonnement gaan annuleren.

Echter; Ik heb van Hollands nieuwe nogsteeds niks gehoord. (ook al doen ze op deze site dat ze het dus opgelost hebben)

EN NOG VEEL ERGER, OP 21 JANUARI HEEFT MEN WEER DUBBEL GEÏNCASSEERD!!!
En de teveel betaalde bedragen heb ik ook nog niet terug.

Mijn geld terug!!!

Niet meer dubbel incasseren!!!

Communiceren met mij!!!!

Een excuses!!!

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van

11 jaren geleden - Beste klant, Bedankt voor je email. In het systeem zijn er 2 contracten te zien met beiden een ander 06 nummer. Graag zouden wij per DM de juiste gegevens ontvangen en om welk telefoonnummer het gaat. Op het telefoonnummer, waaronder je de reactie geplaatst hebt, is er in het systeem niks te vinden. Onze excuses voor dit ongemak. Vriendelijke groet, hollandsnieuwe.

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Het nummer wat dus wel via u dient te lopen eindigt op ...058 Bij de vorige klacht via deze site heeft hollands nieuwe doorgegeven dat het nummer dat eindigt op ..752 beeindigd zou worden.

Bericht van

11 jaren geleden - Beste klant, De desbetreffende afdeling is er helaas nog niet aan toegekomen om de aanvraag in behandeling te nemen. Er is inderdaad doorgegeven dat het abonnement met telefoonnummer 06*****752 beëindigt moet worden. Zodra wij terugkoppeling hebben van de desbetreffende afdeling, zullen wij je hier uiteraard over informeren. Met vriendelijke groeten, hollandsnieuwe

Reactie van de melder van de klacht

11 jaren geleden - Dus ik moet maar zitten wachten tot Hollands Nieuwe een fout eindelijk corrigeert? En wanneer krijg ik mijn geld terug? Het gaat ondertussen wel over 4 maanden!

Hollandsnieuwe

Heeft op 24 januari 2013 om 09:32 geantwoord

Beste klant,

Een van de twee abonnementen is geannuleerd op 22 januari jl. De door jou betaalde bedragen, 4 x € 10,16, is naar je overgemaakt op dezelfde dag. Het kan maximaal 3 dagen duren voordat het op je rekening staat.

Met vriendelijke groeten,
hollandsnieuwe

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

11 jaren geleden - Beste klant, Inmiddels zie ik in ons systeem dat 1 van de 2 abonnementen (met ordernummer ********790 ) is geannuleerd en dat alleen nog het abonnement met ordernummer *******670 actief is. Bij dit abonnement heb je succesvol nummerbehoud aangevraagd. Daarbij is er 4 x een maandbedrag a 10,16 euro aan je teruggestort op 22 januari. Dit zijn de kosten die je had betaald voor het abonnement wat je niet wenste. Hopende dat hiermee alles naar tevredenheid is opgelost en dat je nu met veel plezier gebruik gaat maken van hollandsnieuwe. Met vriendelijke groet, hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door