Mijn Klacht:
5 oktober 2021 100 euro gestort dat niet in mijn account komt.
Er stond in mijn account wel een bericht, dat de storting nog moest worden goedgekeurd. Dat gebeurde dus niet.
Via email klacht ingediend. Daarna niets meer gehoord.
Geld is nog steeds foetsie.
Daarna nog tweemaal een mail gestuurd. Niets gehoord. Daarna heb ik gebeld. Na 3 kwartier ging de lijn storen, viel af en toe weg. Na 56 minuten heb ik maar opgehangen.
Volgens de site kun je online chatten met je vragen. Die mogelijkheid is nergens op de site terug te vinden.
Kortom, niet zo netjes van Holland casino. Het bedrijf dat het klantvriendelijkheid en professionaliteit hoog in het vaandel heeft.
Maar investeren in een goede ondersteuning zou je toch wel verwachten van een door de staat gesteund bedrijf. Maar blijkbaar houden ze daar niet van personeelskosten.
Gewenste Oplossing:
Graag zo spoedig mogelijk mijn 100 euro terugstorten of toevoegen aan mijn account.
En.... sneller en professionelere reageren. We zijn goed betalende klanten die met respect behandeld moeten worden.
