31 Juli gaan Cruisen Noorwegen, Ijsland en Schotland 100 dollar tegoed gekregen omdat we niet mochten uitvaren vanuit Amsterdam via Rotterdam uitgevaren we mochten bij Lerwick niet de wal op windkracht 7 boord tegoed terug gekregen aan havengeld en Excursie... Lees meer
Sinds 15 augustus 4 mails gestuurd naar Guestrelations. Onze cruise is verknoeid door corona maar het worrie frees biedt uitkomst dmv een voucher binnen een jaar te gebruiken.
We krijgen absoluut geen contact, geen reply op mails dat ze ontvangen zijn.... Lees meer
Wij proberen al 2 dagen constant telefonisch contact te krijgen met de maatschappij over onze geannuleerde reis. Constant een bandje met Onze medewerkers ………….. Via de mail krijg je een replay Dat ze wegens drukte pas over 4 weken antwoord... Lees meer
Begin augustus 2022 online cruise geboekt, ivm aanschaf extra pakket en niet herkennen Mariners nummer, net als andere melders uren aan de telefoon gehangen. Melding minder dan 30 min wachttijd bleef herhaald worden ook toen het inmiddels na sluitingstijd kantoor... Lees meer
Ik ervaar regelmatig extreem lange wachttijden, zoals vandaag meer dan 50 minuten en daarna nog een keer. Lees meer
Wij hebben een heerlijke cruise met De Rotterdam gemaakt naar de Noorse Fjorden van 14 augustus-21 augustus. Nu wil ik graag onze boordrekening inzien, maar kan geen contact krijgen met de HAL.
Wel van alles over een nieuw te boeken... Lees meer
Vanwege een positieve COVID test moest ik helaas mijn cruise in juni van dit jaar annuleren. Volgens de boekingsvoorwaarden zou ik de reissom terugkrijgen als toekomstig cruisecredit. Dit is echter na 2,5 maand nog niet zichtbaar in mijn account. Ik... Lees meer
Gisterochtend probeerde ik contact te zoeken met de HAL omdat zij een mooie upgrade aanbieding hebben gedaan waar ik gebruik van wil maken en deze dient dan telefonisch bevestigd te worden.
Klokslag 09:00 uur heb ik gebeld waar ik de melding... Lees meer
Waarom wordt de vraag die wij gesteld hebben niet binnen enkele weken afgewerkt. Wil men een reis boeken dan krijg je wel snelle reactie. Ik betreur dit bijzonder. Lees meer
uren en uren in de wacht drie dagen achtereen niet bereikbaar Lees meer