Ruim een uur in de wacht bij de HAL. Ik ben benieuwd hoeveel medewerkers er zitten.
En dan ook nog die vreselijke zaagmuziek waar je naar moet luisteren. Lees meer
iK PROBEER TELFONISCH CONTACT TE KRIJGEN MET DE HOLLAND AMERICA LINE ( AL VERSCHILLENDE MALEN IN JANUARI ) HELAAS KOM IK ER NIET DOORHEEN. Lees meer
wij hebben een reis geboekt ( wij kunnen niet inloggen),wil graag de organisatie bereiken te vergeefs nr 0800 7245425 wacht al meer dan 1.30 min . ongelofelijk voor z'n bedrijf als H.A.L. Holland America Line. hierdoor zijn alle excursies voor... Lees meer
Ik heb op 20 september een vraag ingediend betreffende een geboekte cruise. Er werd bericht dat een antwoord wel eens 4 weken zou kunnen duren. Op zich al zeer klantonvriendelijk. Vervolgens na 6 weken nog eens navraag gedaan. Wederom hetzelfde... Lees meer
Op dit moment zit ik al twee uur lang naar een bandje te luisteren dat ik zo spoedig mogelijk geholpen word. Dit is al de zoveelste keer. Ook via mail niet bereikbaar. Lees meer
Wij hebben in july 2022 een uitgebreide e-mail naar U gestuurd over het ziek aan boord zijn en verplichte quarantaine, zelf hut schoonmaken, eten via roomservice waar we uren op moesten
wachten dure rekeningen van rotterdam medical center, geen plezier van... Lees meer
Cruise naar Noorwegen 21-28 augustus 2022. We hadden een excursie geboekt van ons Have it all-pakket alleen werd de excursie gecanceld. Het geld hiervan ( 200,- euro) nog niet retour ontvangen. Gemaild maar geen reactie op gekregen. Gebeld maar uren... Lees meer
Wij hebben van 12 juni t/m 19 juni een cruisevakantie gedaan bij Holland America Line.
Aangezien de consumpties enorm prijzig zijn bestond de mogelijkheid een Have It All pakket bij te kopen. In dat pakket zit 100 dollar die je kan... Lees meer
31 Juli gaan Cruisen Noorwegen, Ijsland en Schotland 100 dollar tegoed gekregen omdat we niet mochten uitvaren vanuit Amsterdam via Rotterdam uitgevaren we mochten bij Lerwick niet de wal op windkracht 7 boord tegoed terug gekregen aan havengeld en Excursie... Lees meer
Sinds 15 augustus 4 mails gestuurd naar Guestrelations. Onze cruise is verknoeid door corona maar het worrie frees biedt uitkomst dmv een voucher binnen een jaar te gebruiken.
We krijgen absoluut geen contact, geen reply op mails dat ze ontvangen zijn.... Lees meer