Klacht: Consumptie en informeren

svdelft op 08 juli 2023 over Holiday Inn Hotels in de categorie Hotels

Afgelopen donderdag verbleef ik samen met een collega in het Holiday Inn Hotel in Utrecht (Papendorp). Over dit verblijf wil ik graag 2 klachten indienen:

1. Wij hebben die avond een drankje gedaan in het hotel. Tot mijn verbazing moest ik 8,50 euro voor een glas wijn betalen en 6,50 euro voor een flesje Affligem.
Deze prijs zou volgens de receptioniste/barmedewerker kloppen.
Ik vind het bizar dat ik 8,50 euro moet betalen voor 1 glas witte wijn, ten eerste wist de barmedewerker niet welke wijn droog was en moest ik dat zelf maar aanwijzen, ten tweede werden wij niet bediend maar moest je dit drankje zelf afhalen bij de bar. Als je een prijs betaald die wordt gevraagd in bv een sterrenrestaurant, dan mag je ook wel verwachten dat de medewerker op de hoogte is van de soorten wijn en mag je op zijn minst bediend worden. Kortom: een belachelijke prijs!

2. Rond 7.00 ging het brandalarm af en werd iedereen verzocht het hotel te verlaten via de nooduitgang, dit werd een aantal keer omgeroepen. Hierbij zijn wij uit bed gesprongen en hebben onze kamer verlaten. Het bleek later een vals alarm te zijn, hier werden we verder helemaal niet over geïnformeerd. Er werd dus niet verteld dat alles weer ‘veilig’ was. Dit als vervelend ervaren omdat je wakker schrikt en daarna niet weet hoe of wat. Ook bij het uitchecken werd er ook geen excuus aangeboden dat deze ochtend zo verlopen was.

Graag hoor ik reactie op mijn klacht.

Met vriendelijke groet, ook namens mijn collega F.van Esch

S.van Delft

- uitleg over deze bizarre prijs voor de wijn.
- uitleg over waarom niet beter informeren bij alarm
- vergoeding van de kosten
- zorgen dat personeel op de hoogte is van welke wijn ze verkopen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holiday Inn Hotels

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holiday Inn Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door svdelft