Mijn Klacht:
Op 24/03/22 boekte ik rechtstreeks op de website van holiday inn Amsterdam 4 kamers voor 2 nachten voor 18 en 19 nov 23 .
Door omstandigheden kunnen 2 koppels maar 1 nacht komen, namelijk de nacht van 19 nov.
Daarvoor belde ik op 19 okt 22 naar het hotel om 2 kamers op 18 nov te anuleren.
Ik vroeg een bevestigingsmail maar kreeg die niet, daarom stuurde ik op 20 okt een mail met de vraag naar mijn bevestiging en nogmaals met de uitleg waarover het gaat, nooit antwoord op gekregen.
Wat blijkt nu, 2 kamers werden geanuleerd op 19 nov. en die op 18 nov bleven staan.
Nu heb ik 2 kamers moeten herboeken voor 19 nov aan 353.08eu per kamer ipv 231.10eu per kamer ! Een verschil van om en bij de 240eu !
Graag rechtzetting hiervan.
Mvg
Tanja Deneweth
Kortrijksestraat 456
8020 Ruddervoorde
Gewenste Oplossing:
Ik wil dat de prijs aangepast wordt naar de oorspronkelijke prijs die in maart van toepassing was