Klacht: Annulatie

Ilsevos op 15 april 2023 over Holiday Inn Hotels in de categorie Hotels

Heb met een bongo bon die ik gekregen heb voor mijn 70 ste verj in de winkel in Schopping Wijnegem omdat ik het thuis niet in orde kreeg heeft de verkoopster me geholpen We hebben dan een reservatie gedaan in het Holiday Inn Hotel Krefel Düsseldorf Bij thuiskomst zag ik dat er geen restaurant aan was
Heb kontakt Heb vermeld dat ik me wegens gezondheidsproblemen me s avonds niet kan verplaatsen
1) met de bongo Die hebben kontakt opgenomen met het hotel met de vraag om te annuleren maar dat ging niet
2) met het Hotel om te informeren of er echt geen restaurant aan was waarop ze me antwoorde van neen en dat er op ongeveer 2 km afstand een restaurant was
3) heb dan nog kontakt opgenomen met de klantendienst van Holiday Inn Er werd me gezegd dat alle Holiday Inn Hotels restaurants hebben om te dineren
Ik zie dan wel op de site van Booking.com dat er wel tot de dag voor aankomst nog kan geannuleerd worden ook nog op andere sites
Ons verblijf is voorzien voor 2 overnachtingen van 28 tot 30 April 2023

Hope link kan het problem opgelost worden
Mvg Ilse

Ik zou graag het Hotel annuleren en ipv dit Hotel een andere Hotel zoeken met restaurant om s avonds te dineren zodat ik me niet Moët verplaatsen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Holiday Inn Hotels

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holiday Inn Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilsevos