Klacht: Afschrijven bedrag van geannuleerde boeking.

Michael Aken, van op 08 oktober 2019 over Holiday Inn Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot 2 maal toe is er een bedrag afgeschreven van mijn rekening voor een geannuleerde boeking.
De eerste keer na verschillende telefoontjes bedrag teruggestort.
Nu 3 weken later het zogenaamde verschuldigde bedrag weer afgeschreven terwijl de geannuleerde boeking voor de datum 14 september.-15 september. was en wij niet in het hotel geweest zijn!

Gewenste Oplossing:

Dit moet zeer spoedig opgelost worden en NOOIT meer voorkomen.
Dit mag voor zo\'n hotelorganisatie niet gebeuren.
Het afgeschreven bedrag moet onmiddellijk teruggestort worden!

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Holiday Inn Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A Schouteren