Klacht: hoge rekening

op 21 juli 2015 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn abbonement verlengt bij hi telefonische.
Daar hebben we een afspraak gemaakt dat ik mijn toestel niet hoefde te betalen en gratis kreeg omdat ik al zolang bij hi zit.
Nu zag ik mijn rekening en daar is mijn telefoon van af gehaald.
Ik heb na hi gebeld maar die kunnen niks voor mij betekenen omdat het niet zwart op wit staat, maar ik ging er wel vanuit dat ik mijn telefoon niet hoefde te betalen omdat dat wel afgesproken is.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag mijn kosten voor het toestel terug willen hebben het bedrag was 49,95 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TessaK