Klacht: Product wordt niet geleverd

op 12 mei 2015 over Hoesjesonline.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Telefoonhoesje besteld via internet en direct betaald via ideal. Product wordt niet geleverd. Bedrijf is telefonisch niet bereikbaar, op reclames via e-mail wordt niet gereageerd.

Als het product alsnog geleverd wordt, of als ik mijn geld terug krijg.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hoesjesonline.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoesjesonline.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hoesjesonline.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hoesjesonline.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoesjesonline.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoesjesonline.nl

Heeft op 17 maart 2016 om 16:27 geantwoord

Beste Jentho,

Ik ben Peter van Hoesjesonline.nl en las zojuist jouw klacht op Klacht.nl. Onlangs is de webshop overgenomen om het roer volledig om te gooien. Via dit pad kwam ik ook bij jouw klacht terecht.

Uit onze administratie blijkt dat deze klacht destijds al is opgelost door middel van het terugbetalen van het aankoopbedrag op 12 mei 2015. Zou je de klacht van Klacht.nl willen verwijderen?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Peter
Hoesjesonline.nl

Alle klachten die gemeld zijn door jroelofs