Klacht: Slechte serves

op 18 maart 2015 over Hoesjesonline.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

H.P. Printer gekocht vrijdag 13032015 bij Dixon in Goes,zou 30 euro terug krijgen van de koopsom.Ben zowat een week bezig om dit voor elkaar te krijgen,geen enkele medewerking van de medewerkers in Goes,zoek het maar uit,weten niet eens het adres waar zij zaken mee doen van H. P.
Heb op een gegeven moment een goedkeuring gekregen van H.P alles was in orde en een dag later kon men zogenaamd de kopie van de rekening niet lezen.Nu weer opnieuw gemaild, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.
Is in ieder geval waardeloos deze actie.

Gewenste Oplossing:

De gekochte printer werkt uitstekend, de actie kan echter niet door de bocht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hoesjesonline.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoesjesonline.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hoesjesonline.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hoesjesonline.nl in behandeling genomen

Bericht van Hoesjesonline.nl

1 jaar geleden - Beste Wim, Ik ben Peter van Hoesjesonline.nl en las zojuist jouw klacht op Klacht.nl. Onlangs is de webshop overgenomen om het roer volledig om te gooien. Via dit pad kwam ik ook bij jouw klacht terecht. Dit betreft echter een klacht voor Dixons, niet voor HoesjesOnline.nl. Wij kunnen je daarom helaas niet verder helpen. Zou je de klacht van onze pagina op Klacht.nl willen verwijderen, gezien deze niet op ons van toepassing is? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Peter Hoesjesonline.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoesjesonline.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoesjesonline.nl

Heeft op 26 mei 2016 om 11:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wim,

Ik ben Peter van Hoesjesonline.nl en las zojuist jouw klacht op Klacht.nl. Onlangs is de webshop overgenomen om het roer volledig om te gooien. Via dit pad kwam ik ook bij jouw klacht terecht.

Dit betreft echter een klacht voor Dixons, niet voor HoesjesOnline.nl. Wij kunnen je daarom helaas niet verder helpen.

Zou je de klacht van onze pagina op Klacht.nl willen verwijderen, gezien deze niet op ons van toepassing is?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Peter
Hoesjesonline.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jajajaq