Klacht: product niet geleverd, wel betaald via Ideal

op 09 juni 2015 over Hoesjesonline.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Product zou binnen paar dagen geleverd worden. Na 2 weken nog niets ontvangen. Op bevestiging staat dat je kan bellen voor vragen maar daar staat geen telefoonnummer bij….

Als product nog deze week wordt geleverd. Is verjaardagskadootje en is al te laat nu.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hoesjesonline.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoesjesonline.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hoesjesonline.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hoesjesonline.nl in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hoesjesonline.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hoesjesonline.nl

Heeft op 17 maart 2016 om 16:24 geantwoord

Beste Eva,

Ik ben Peter van Hoesjesonline.nl en las zojuist jouw klacht op Klacht.nl. Onlangs is de webshop overgenomen om het roer volledig om te gooien. Via dit pad kwam ik ook bij jouw klacht terecht.

Helaas hebben wij in onze administratie geen bestelling terug kunnen vinden op het opgegeven ordernummer. Ik vermoed dat deze klacht niet bij Hoesjesonline.nl hoort, maar bij een andere webshop. Zo niet, ontvang ik graag gegevens op welke naam de bestelling is geplaatst en eventueel een betaalbewijs. Deze kan je mailen naar info@hoesjesonline.nl.

Mocht de klacht inderdaad niet bij ons horen, zou je deze dan willen verwijderen?

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Peter
Hoesjesonline.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Evaa