Klacht: hoesje besteld maar niet ontvangen

op 06 januari 2015 over Hoesjesonline.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

ik heb 22 december 2014 een hoesje besteld voor een samsung s3.
heb de bestelling voor 17;00 geplaatst en zou dus de volgende dag bezorgd moeten worden maar tot op heden geen hoesje ontvangen en op 2 mailtjes reageren ze niet en op de site staat dat ze alleen aan mail contact doen en binnen 4 uur reageren maar ook daar houden ze ze niet aan!

als ik mijn bestelde hoesje ontvangen heb!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hoesjesonline.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoesjesonline.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hoesjesonline.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hoesjesonline.nl in behandeling genomen

Bericht van Hoesjesonline.nl

3 jaren geleden - Beste Mariella,Graag stel ik mij eerst even voor: Ik ben Peter van Hoesjesonline.nl en hopelijk kan ik je verder helpen met jouw klacht.Onlangs is de webshop overgenomen om het roer volledig om te gooien. Helaas las ik hierbij dat je in het verleden teleurgesteld bent door de webshop. Allereerst wil ik hier ook namens ons de excuses voor aanbieden, maar nog veel liever help ik je verder.Daarom ben ik de administratie ingedoken. Daaruit blijkt dat het bestelde hoesje uiteindelijk op 18 januari 2015 alsnog is verzonden.Zou je bovenstaande kunnen verifiëren?Alvast bedankt en met vriendelijke groet,Peter Hoesjesonline.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Mariella