Klacht: Hoe klant(on)vriendelijk kun je zijn.

op 24 mei 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 23-5-2016 bij Mediamarkt Duiven een nieuwe computer gekocht.
Helaas kwam ik bij het afrekenen tot de ontdekking dat ik mijn Mediamarkt-clubkaart niet bij mij had.

Op mijn vraag of ik mijn aankoop achteraf via internet kon registreren werd ontkennend geantwoord.
Ook mijn verzoek om deze kaart achteraf voor mijn aankoop te laten scannen door een vermelding op mijn factuur werd botweg afgewezen.

De enige oplossing was volgens de kassamedewerkster nu geen computer aankopen, dus terugbrengen naar de afdeling; thuis mijn kaart op gaan halen en dan terugkomen om daarna opnieuw via de afdeling de computer op te halen; naar de kassa te gaan; dan mijn kaart te scannen en af te rekenen.
De slogan \\\”Mediamarkt ik ben toch niet gek\\\” krijgt hier toch wel een heel bijzondere lading!

Wat een geweldige klantvriendelijke en zeer onpraktische oplossing voor een bedrijf waar zelfs een stukje papier nog wordt gescand en in de computer wordt vastgelegd. Een dergelijk bedrijf ziet geen mogelijkheid om achteraf jouw aankopen vast te leggen op je Mediamarkt-clubkaart?
Dat wil er bij mij niet in! Naar mijn mening is hier sprake van onwil om een klantvriendelijk en correct te reageren.
Het enige wat ik niet kan vaststellen is of deze klantonvriendelijkheid aan de ongeïnteresseerdheid van de medewerker ligt of dat dit de gebruikelijke klantbenadering van Mediamarkt is.

Alsnog registratie van mijn aankopen op mijn Mediamarkt-clubkaart

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Henk19491225

1 jaar geleden - Deze reactie kreeg ik van Mediamarkt REACTIE MEDIA MARKT Geplaatst op: 27-05-2016. VOORSTEL TOT AFHANDELING Geachte heer, Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw aankoop niet bij uw clubaankopen staat. Wij hebben telefonisch contact gehad en inmiddels is het bekend of er een mogelijkheid is om de aankoop alsnog aan uw clubkaart te koppelen. Helaas is dit momenteel nog niet mogelijk. Dit is momenteel in ontwikkeling en zal binnenkort beschikbaar zijn in uw club account. Wij willen u adviseren de bon te bewaren en uw club account in de gaten te houden, hier komt deze mogelijkheid binnenkort beschikbaar. Hopende u voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Mw. F. Meijer Klantenservice Media Markt Nederland Wat een kul oplossing!! Volgens mij vinden ze bij Mediamarkt iedereen die bij hun wat koopt geestelijk gestoord of zo.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk19491225