Klacht: Heyen Beheer BV – NUON

op 11 november 2017 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Ik krijg meerdere brieven gericht aan Heyen beheer BV van NUON op mijn adres. Ik heb al meerdere malen aangegeven dat Heyen Beheer BV dit moet gaan oplossen, maar hier wordt niks mee gedaan. Het blijkt dat het om meerdere adressen gaat waar energie op wordt afgesloten. Ik vind dit zeer vervelend en wens hier verder niet meer mee lastig gevallen te worden.

Ik ben pas tevreden zodra Heyen Beheer BV een schriftelijke bevestiging geeft dat dit opgelost is & excuses.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 13 november 2017 om 11:09 geantwoord

Goedemorgen meneer Calli,

Dank u voor uw melding. Als ik de gegevens van het desbetreffende bedrijf bekijk, zie ik inderdaad dat wij het verkeerde postadres hebben genoteerd, excuses hiervoor. Deze heb ik per vandaag veranderd. Het kan zijn dat er nog brieven onderweg zijn, maar vanaf vandaag maken wij geen nieuwe brieven meer aan met het onjuiste adres. Excuses voor het ongemak!

Groeten, Nancy

Heeft op 13 november 2017 om 11:28 geantwoord

Dag Nancy,

Dan wil ik weten hoeveel brieven er nog aankomen, aangezien Heyen Beheer BV op meerdere locaties energie kan afsluiten op ons adres. Dus er kunnen nog honderd brieven aankomen als die nog onderweg zijn. Hoe is dit dan mogelijk?

Dhr. Calli

Alle klachten die gemeld zijn door