Klacht: Het niet verschaffen van duidelijkheid

op 01 oktober 2016 over Keuken Kampioen in de categorie Keukenleveranciers

Op 17 mei keuken gekocht bij vestiging Leeuwarden.
Daar werd het volgende geschetst: 1 dag demonteren bestaande keuken, volgende dag omleggen leidingen en dag 3 plaatsen nieuwe keuken.
Toen kwam de aannemer. Hij stelde vast dat er achter de bestaande wand boven het aanrecht oude tegeltjes zitten. Deze moeten worden verwijderd en de muur moet worden geegaliseerd en gestuct worden. Betekent dat we niet 3 maar 10 dagen zonder keuken zitten. Tijdens dat gesprek werd niet duidelijk wie de muur gaat stucen. De aannemer merkte op ‘we zien wel als we de keuken weghalen’ Later realiseerde ik mij dat het met niet duidelijk was wie wat zou doen. Moet ik zelf voor een stucadoor zorgen, of doet de aannemer dat? Met deze vraag ben ik naar de vestiging gegaan. Er zou contact met me opgenomen worden. Helaas geen contact. Toen de datum van levering naderde heb ik de plaatsing uitgesteld omdat ik eerst duidelijk wilde. Men beloofde dat de aannemer en de planner op de hoogte gebracht zouden worden. En wie wat doet, daarover zou ik teruggebeld worden. 1: na een paar dagen stonden er twee mannen voor m’n deur die de keuken kwamen demonteren. Ze wisten niet dat het uitgesteld was. 2: Ik werd gebeld door de afdeling planning dat de keuken geleverd zou worden. Ze wisten niet dat het uitgesteld was. 3: Teruggebeld over wie wat doet werd ik niet. Twee weken geleden ben ik weer naar de vestiging geweest. Nogmaals dringend verzocht duidelijkheid te verschaffen. Ik zou teruggebeld worden. Tot op heden is dat niet gebeurd. Wel heb ik een mail gekregen dat de keuken in week 44 wordt geleverd. Inmiddels heb ik geen vertrouwen meer in een goede afloop. Als ik het zou kunnen afblazen, zou ik het meteen doen. Maar dat kost me iets teveel geld, al heb ik er 1000 euro voor over om van deze ellende af te zijn.

Op de eerste plaats als er duidelijkheid komt wie de muur gaat stucen.
Twee; het zou mooi zijn als er een financiele tegemoetkoming geregeld wordt om de ergernis enigszins te verzachten.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Keuken Kampioen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Keuken Kampioen in behandeling genomen

Bericht van Keuken Kampioen

1 maand geleden - Beste meneer Bruinsma, Op dit moment ben ik in overleg met het betreffende filiaal om ervoor te zorgen dat u zo snel mogelijk duidelijkheid krijgt. Wij komen hier spoedig bij u op terug. Met vriendelijke groet, Thomas - Webcare Keuken Kampioen

Alle klachten die gemeld zijn door keukenramp