Klacht: Het niet opsturen van acceptgiro

op 19 februari 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bol.com

Heeft op 19 februari 2018 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste XiXA,

Helaas is niet niet mogelijk een tweede acceptgiro te sturen. Inmiddels heb je betaalherinneringen ontvangen via e-mail met betaalinstructies.
Voor verdere uitleg, verwijs ik je graag naar de e-mail welke ik je gestuurd heb.

Met vriendelijke groet,
Manon van bol.com

. . . . . . . . . . . .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door XiXA