Klacht: Het niet opsturen van acceptgiro

op 19 februari 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bol.com

Heeft op 19 februari 2018 om 10:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste XiXA,

Helaas is niet niet mogelijk een tweede acceptgiro te sturen. Inmiddels heb je betaalherinneringen ontvangen via e-mail met betaalinstructies.
Voor verdere uitleg, verwijs ik je graag naar de e-mail welke ik je gestuurd heb.

Met vriendelijke groet,
Manon van bol.com

. . . . . . . . . . . .

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door XiXA