Klacht: Het niet leveren van samsung tablet wel betaald

op 15 december 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn bestelde samsung tablet word maar niet geleverd (23 nov. We zijn inmiddels 15 dec) na vele malen bellen met service welke allerlei smoezen en leugens vertellen is het pakje bij postnl dan weer bij magazijn of het is onderweg.
Het staat op het punt om naar sorteer centrum tegaan enz. De tablet is zowel in de winkel als webshop op voorraad.vandaag besteld morgen in huis is de leus. De service is dramatisch slecht ze kunnen niks uitrichten en kunnen niet met magazijn bellen alleen via mail waar niet of heel laat op gereageerd word .Het ergste is dat ze stelselmatig liegen en de beloofde mail nooit op sturen. Het lijkt wel of ze geïnstrueerd zijn.
Het is niet mijn pakkie an waar tablet is gebleven.
Ik wil gewoon mijn betaalde tablet zo snel mogelijk.
Geld terugvragen schijnt ook drama te zijn heb ik van meerdere mensen vernomen
Ik heb het nog niet eerder zo erg meegemaakt.
Ik hoop hiermee ook andere mensen te waarschuwen voor deze beruchte en slechte service .

Dat mijn tablet zospoedig mogelijk geleverd
Met een vergoeding voor de belkosten meer dan 3 uur. Of anders geld terug storten.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F Nagel