Klacht: Wachten op huurauto

op 12 augustus 2018 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28 juli 2018 kwamen wij aan op het vliegveld El Prat in Barcelona. Daar konden wij onze huurauto ophalen. Wij hebben hiervoor meer dan 2,5 uur !!! in de rij moeten staan! Met onze 2 kinderen, 3 jaar en 6 maanden jong!
Wij begrijpen niet dat het zo lang heeft moeten duren!! En het was ook niet dat er 300 mensen in de rij stonden! Het duurde gewoon ontzettend lang per huurder!! Ongelooflijk dat wij met onze kinderen zo lang in de rij hebben morgen staan!!

Gewenste Oplossing:

Wij zijn ontzettend boos en ontevreden en verwachten dan ook compensatie. Wij zijn ook een deel van onze vakantiedag kwijt wegens het wachten. De huursom
van de auto terugkrijgenn zou ons tevreden stellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertz over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 13 augustus 2018 om 10:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 14 augustus 2018 om 12:25 geantwoord

Nee! Wat heb ik hier nou aan?? Een auto huren kost voor een week al iets van €300. Dat is dus zo'n €42 per dag. Oftewel met die €25 kan ik dus nog geen dag een auto huren!
Belachelijke oplossing hoor! Ik wil gewoon geld terug! Op mijn bankrekening!

Bericht van Hertz

4 dagen geleden - Geachte mevrouw Vunderink, Het spijt ons te horen dat de door ons aangeboden oplossing niet aan uw verwachtingen voldoet. U heeft de wagen via Sunnycars geboekt en betaald, en werd door Hertz niet aangerekend voor deze reservering. We kunnen daarom niet overgaan tot een financiële compensatie en verwijzen u hiervoor door naar Sunnycars. We dienen u te informeren dat dit ons eindbesluit is in dit dossier. Bedankt voor uw begrip. Vriendelijke groeten, Line Rasquin Hertz Customer Services

Alle klachten die gemeld zijn door Maartje Vunderink