Klacht: waarborg

brigitte Casteleyn op 03 december 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

ik heb gisteren opd e luchthaven van Zaventem een auto gehuurd, die ik vooraf in Spanje geboekt en betaald had met een visa electrón. Op de luchthaven heb ik een super cover extra genomen . Tot mijn verbazing werd er 700 euro geblokeerd op mijn rekening. Ik sprak de bediende daarop aan, en blijkbaar was er een fout gebeurd en moest er maar 200 euro geblokkeerd worden. Tot mijn verbazing werd er vervolgens nog eens 200 euro geblokkeerd en nog eens een extra 131,.. Ondertussen is er al een kleine 1000 euro geblokkeerd op mijn rekening en heb ik geen mogelijkheid om nu, tijdens mijn 5 dagen vakantie in België, geld af te halen. Mijn rekening in Spanje staat ondertussen op 0. Ik ben akkoord dat er een waarborg (200) afgenomen wordt, dat ik de super cover betaal, maar ik had graag zo vlug mogelijk mijn 700 euro terug vrij en uitleg waarom er een extra 131 euro van mijn rekening geblokkeerd werd.

Ik wil zo snel mogelijk de 700 euro terug vrij op mijn rekening en uitleg waarom er die extra 131 werd geblokkeerd .

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertz over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 12 december 2016 om 09:05 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door