Mijn Klacht:
Ik heb op 8-8-2012 in Dulbin een auto gehuurd voor twee dagen,ik heb hiervoor bij mijn vliegticket al €88,35 betaald.
Ik zou een Opel insignia krijgen maar deze was er niet hiervoor wilde ze een renauld geven ,ik zij dat ik lieven een audi had(deze had ik genoeg gezien op de parkeer plaats)
Dat kon ze vroeg of ik een A4 wou of een Q5 ,doe dan maar de Q5 zij ik ,dan maak ik een goede prijs zij de vrouw aan het loket €5,- (of dit per dag of in totaal was heb ik niet gevraagt)ik heb de auto 10-8-2012 weer ingeleverd bij Hertz, ik was te laat op het vliegveld en had haast ik heb toen in goed vertrouwen getekend .Bij thuiskomst bekeek ik de nota en schrok van het bedrag het bedrag in totaal was €861,35 in plaats van €5,- was er €500,- berekend . Ik toen meteen gebeld met Hertz in Dublin ze zouden het nog eens bekijken .
Na een paar dagen kreeg ik een mail dat ze alles goed berekend hadden dus niets aan de prijs doen. Ik heb toen nog een paar keer per mail gereageerd ,maar hun reactie bleef het zelfde.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag het verschil terug geboekt krijgen.
