Mijn Klacht:
Door Hertz Olbia, Sardinie opgelicht door een nep schadeclaim. De verhuurder claimt 280 euro schade en onderbouwd dit met twee onduidelijke foto’s van iets wat lijkt op de bumper van een auto waarop geen schade zichtbaar is. Desalniettemin hebben ze de claim doorgezet naar een incassobureau. Hertz reageert nergens op: telefonische onbereikbaar, chatfunctie totaal zinloos en op mail geen reactie. Ze laten het gewoon gebeuren. En ik lees dat deze vorm van oplichting veelvoorkomend is, de franchisenemer probeert bij het ophalen van de auto een vage en dure extra verzekering aan te smeren en als je die niet neemt slaan ze je in je nek met niet onderbouwde schadeclaims.
(Reservation 343043514)
Gewenste Oplossing:
De -door mij betaalde- schadeclaim terug op mijn rekening. Een excuus/reactie vanuit Hertz met de belofte dat ze deze vorm van fraude gaan aanpakken door samenwerking met deze malafide bedrijven te stoppen. En een bereikbare klantenservice.
