Klacht: Onterechte afrekening

LauraEngel op 14 augustus 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Auto gehuurd via www.rentalcars.com. Direct op internet de kosten voor de verhuur betaald.
Auto opgehaald bij een kantoor van Hertz. Daar blijkt de reservering via rentalcars niet geldig omdat de creditcard niet op naam van de bestuurder staat. We worden gedwongen voor een extra bestuurder te betalen en de reservering te wijzigen naar de naam van degene met de creditcard. De creditcard is nodig voor een reservering voor de veiligheid, aldus de verhuurder.

Na afloop van de verhuur een afrekening van Hertz gekregen. Hierin worden kosten voor 2 verzekeringen gerekend. Voor deze verzekeringen en bijbehorende kosten heb ik nooit voor gekozen bij rentalcars.com. Tevens wordt er 7,46L aan brandstof en een bedrag van 240 kronen (25 euro) aan tankkosten gerekend. Ik heb de auto vol getankt en ingeleverd. De meter van de tank stond op vol. Ik vind het onterecht dat deze kosten nu via mijn creditcard zijn afgeschreven.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik het bedrag dat is afgeschreven van mijn creditcard weer terug krijg.
Ik heb de auto vol getankt ingeleverd en bij de reservering bewust gekozen om geen extra verzekering af te sluiten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertz over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 16 augustus 2016 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door