Klacht: Ongelooflijk als alles goed geregeld is , bekend is en men verdomd om een auto mee te geven !

nononsensewim3 op 19 oktober 2012 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij aankomst hertz Madrid moest werkelijk op z’n hollands gezegd de pleuris uitbreken voordat men de auto mee wilde geven op voorwaarde dat de gegevens morgen (zaterdag) bevestigd werden vanuit Hertz NL.

De medewerker daar was een bijzonder onaardig en bijzonder lastig cooperatiieve klootviool (excusez le mot) ik heb er echt geen andere woorden voor.
Ik heb ca een uur met dit stuk spaans ongenoegen oorlog gevoerd omdat men wel het CPD nr an Appl Nr had mar dit niet aan de bestaande boeking wilde koppelen.

Met alle respect ik huur ik weet al niet meer hoeveel jaar en hoevaak bij Hertz maar dit is wel de allergrootste en laatste druppel.
Nooit eerder werd ik zo onbeschoft te woord gestaan en was men zo oncooperatief terwijl men alle gegevens had en de auto niet mee wilde geven.
Ronduit belachelijk en totaal onacceptabel.

Ik verwacht dat hertz dit op de snelst mogelijke en meest correcte manier , inclusief betaling van gemaakte internationale telefonie kosten oplost.
Het is werkelijk mijn allerslechtste ervaring met car rental to-date geweest en ik stond op het punt het eerste vliegtuig naar madrid te pakken om de man achter de balie weg te trekken.

e.e.a. is van jullie uit bevestigd en doorgecommuniceerd naar Madrid , want daar hadden ze mijn cpd/appl nummer al , en ik ben nooit ooit meer van plan op deze wijze behandeld te worden , zeker toen de medewerker de prepaid rental als “niet betaald” bestempelde.

Bizar, en ongelooflijk wat ik het afgelopen uur heb moeten doen zodat men toch nog “bereid was” mijn familie een auto mee te geven.

Dit is tevens een officiele klacht tegen de medewerker, Hertz NL en Hertz Spanje.
Niemand gaat zo onrespectloos met mensen om als ik vanavond de zeer twijfelachtige eer had mee te maken.

Ik eis een schriftelijk excuus van de medewerker en allen die bij dit debacle meegeholpen hebben.
Verder zou een coulance toekenning van gold awards punten ook gewenst zijn.

Ik kan met minder geen genoegen nemen. Als ik op deze manier behandeld wil worden zoek ik wel een dominatrix op, kost minder en weet je tenminste wat je ongeveer krijgt. Dit was ongelooflijk beschamed voor het gehele Hertz.

Graag uw onmiddelijke en afdoende antwoord!

HERTZ RESERVATION F5824172870, CDP 765827, Applicant nummer: 43733759, gold member 54018697

Gewenste Oplossing:

schriftelijk excuus van allen betrokken
schadevergoeding
gold award punten
kosten internationale telefonie

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Hertz

Heeft op 23 oktober 2012 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte nononsensewim3,

Ik betreur te moeten vernemen dat u dergelijk ongemak heeft ervaren bij het starten van uw huur.
Doordat de boeking aan de hand van het CDP nummer werd gemaakt, zonder het applicant nummer, zorgde dit voor problemen tijdens het ophalen van de wagen.

Ons doel is om ervoor te zorgen dat de huur niet alleen voldoet aan de verwachtingen van onze klanten, maar dat ook te overtreffen. Daarom zorgden mijn collega's van de Sales afdeling, het Spaanse contact center en de verhuurlocatie ervoor dat deze huur alsnog kon plaatsvinden.

U gaf echter ook aan ontevreden te zijn over de ontvangen service aan de telefoon. Hiervoor heb ik dan ook een dossier geopend binnen onze Benelux klantenservice. Uw dossiernummer is 4926450. Serviceklachten worden bij Hertz zeer serieus genomen en uw feedback is dan ook van essentieel belang om te weten waar verbetering nodig is.

Zodra de huur is afgelopen, zullen wij een compensatie voor uw service-klacht inkijken. U krijgt hierover dan ook een mail van ons binnen een maximum termijn van 10 werkdagen.

Met vriendelijke groet,

Hertz Customer Services
www.hertz.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hertz beoordeeld.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door