Klacht: Niet eens met doorbelaste schade (rental agreement 90277780-8) ED473PB(kenteken)

Bassyl op 30 augustus 2012 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6-8-2012 hebben wij een auto gehuurd ij Advantage op Pisa airport. Op mijn creditcard afschrift staat Hertz bij de afschijvingen,daarom wenden wij ons tot u aangezien wij van Advantage geen enkele reactie krijgen

Wij hebben na lang wachten op Pisa onze huurauto gekregen. Echter deze auto was vuil en zat rondom onder de schade. De servicemedewerkster liep snel om de auto met de papieren die wij aan haar hadden overhandigd. Aangezien zij verder niet tegen ons zei en en de auto onder de deuken krassen zaten gingen wij ervan uit dat de schade werd genoteerd door haar. Wij wezen haar op het feit dat de linker buitenspiegel kapot was en het glas was gebarsten. Zij maakte op dat moment aantekeningen en zei “it’s okay”. Wij zijn er toen echt voor 200% vanuit gegaan dat zij haar werk doet en wij vertrouwden haar. Het was over zo warm en wij wilden snel instappen en wegrijden. Wij hebben de papieren van de medewerkster gekregen en zijn hierna weggereden.Ervan uitgaande dat alles okee was zoals zij aangaf.

Echter toen wij de auto op 19-8 terugbrachten werd ons meegedeeld dat wij verantwoordelijk zijn voor de kapotte spiegel. Wij hebben onze situatie uitgelegd, maar het enige antwoord was. “sorry, invoice is closed, you have to pay”
Wij hebben gevraagd of het mogelijk is om de voorgaande overeenkomsten na te kijken. De kapotte spiegel was al toen wij de auto in ontvangst namen en nb de medewerkster erop gewezen! Niemand wilde ons verder helpen! De auto zat onder de schade inclusief spiegel bij vertrek, dus dat moet al eerder aangetekend zijn.

Bij terugkomst in Nederland hebben wij op 20-8 per mail ons verhaal gedaan . Nogmaals met het verzoek om de schade uit te zoeken. Ook geen reactie!

U begrijpt dat wij ons echt behoorlijk genaaid voelen door Advantage Hertz. Daarom willen wij graag dat u onze kacht wél serieus neemt. Wij vinden het gewoon zeer slechte service. Je geeft je creditcard en betalen maar, als je het er niet mee eens bent, jammer dan! Invoice closed, you have to pay! Echt associaal.

Hopelijk via Hertz wel reactie. Wij wachten het af.

Gewenste Oplossing:

Schade uitgezocht hebben. Spiegel was al kapot. Willen niet voor schade betalen wat er al op zat. SVP schadeformulieren voorgaande huren nakijken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door