Klacht: Laten staan op luchthaven Faro

reuversas op 08 augustus 2024 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een boeking te hebben gedaan via Transavia bij Hertz, inclusief een aanpassen naar een andere auto (autmomaat) en grootste deel betaald te hebben, staan we op luchthave Faro om de auto op te pikken.

Daar krijgen we de auto echter niet mee om dat de naam op de credit card gekoppeld aan de gezamenlijke en of rekening. Dus de hoofdbestuurder is een van de namen op de en of rekening, maar haar naam staat dus niet op de credit card waarmee de betaling is gedaan.

Daardoor krijgt ze de auto niet mee en kan ze ook geen andere boeking doen. Vervolgens kan ze nergens heen en is Hertz niet te bereiken. Het lokale kantoor verbreekt de verbinding tot 5x toe als ze gaan uitzoeken wat te doen.

Ondertussen staan mijn vrouw en zoon vast op het vliegveld en zijn ze op zoek naar alternatief vervoer. uitkomst gaat waarschijnlijk zijn dat iemand vanuit Spanje hun van het vliegveld moet oppikken.

Ik krijg dus geen contact en de webpagina van de servicedesk werkt niet, dus ik kan mijn klacht nergens kwijt. vandaar via deze weg. Ondertussen iemand gesproken en Hertz houdt vast een de contractuele afspraak dat een naam op een credit card, een administratief probleem dus, geen auto meegeeft. Ondanks dat een vrouw en zoon van 13 nu niet naar plaats van bestemming kunnen en niet mobiel zijn. Hertz voelt zich daarvoor niet verantwoordelijk, wil niet meedenken in een logistieke oplossing en houdt vast aan het administratieve probleem dat ze niks voor ons kunnen doen en gooien en hoorn op de haak.

Behalve dat we waarschijnlijk de gemaakte kosten terugkrijgen zonder annuleringskosten, vind ik het belachelijk dat zie iemand laten staan op het vliegveld FAro en verder niks willen betekenen. Laatste keer dat ik met Hertz heb geboekt, dat is wel duidelijk. En dat ik nog een creditcard op haar naam moet aanvragen.

Gewenste Oplossing:

dat we gewoon een auto meekrijgen en behalve een refund van boekingskosten een tegemoetkoming krijgen in extra te maken kosten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertz over deze klacht.

Bericht van Hertz

5 maanden geleden - Beste heer Alexander Reuvers, Het spijt ons dat uw familie geen auto meekreeg vanwege de creditkaart vereisten. Wij hebben uw klacht bij onze klantendienst gemeld, zij zullen u spoedig contacteren op het emailadres [email protected] Met vriendelijke groet, Frank

Alle klachten die gemeld zijn door reuversas