Klacht: Hogere kosten afsluiten huurcontract door PIN issue Orlando

Gert16dek op 13 december 2024 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op mijn herhaaldelijke verzoeken om mij te informeren, krijg ik geen reactie van de klantenservice van Hertz. Alle documenten ( afschrijvingen/ contracten zijn in hun bezit)

Gedurende mijn aankomst op 22 november op de luchthaven van Orlando het volgende. Bij autoverhuurder Hertz dat ik door een PIN issue (PIN deed het niet) ineens geconfronteerd werd met veel hogere autohuurkosten (2351,34 borg van €197,42) dan het originele contract (€913.04) borg van €197,42 van het originele contract is overigens nog niet retour gestort! Om geen stampei te maken bij de volle Hertz balie heb ik met tegenzin het geaccepteerd en verwees de medewerker mij door naar het hoofdkantoor. De originele geboekte auto een GMC Yukon was ook niet voorradig en kreeg ik een Toyota Highlander als huurauto mee, een mindere auto waar ik dan als ik het 1e contract verreken ruim €1300 meer heb voor moeten betalen…..? Zoals u zult begrijpen vind ik dit een rare gang van zaken en voelt niet goed als Hertz klant. Is dit een commercieel trucje van Hertz, of policy om dan klanten meer te laten betalen dat lijkt mij niet zo ken ik jullie namelijk niet als prettig bedrijf. Ik wil u dan ook vriendelijk verzoeken om te bekijken in alle redelijkheid dat dit gecompenseerd wordt.

Ik vertrouw op een passende oplossing voor beide partijen.

Gewenste Oplossing:

Verschil in kosten retour storten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertz over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Hertz

1 maand geleden - Beste Gert Dekker, Het betreurt ons te vernemen van het ongemak dat u aan de balie ervaren heeft. Onze klantendienst zal vandaag nog contact opnemen met de vestiging inzake de problemen aan de balie en de verhoogde huurprijs. Zodra wij van hun horen, koppelen wij dit terug naar u. Met vriendelijke groet, Frank Hertz Social Media

Hertz

Heeft op 17 december 2024 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Ref. Nr: 24709649

Reservering Id: K9280291414

Beste Gert Dekker,

We hebben bericht gekregen van de lokatiemanager dat we het tarief van het nieuwe contract terug kunnen draaien naar het origineel geboekte tarief in K9280291414, met een extra korting van USD 100 daar bovenop omdat de geboekte auto categorie niet beschikbaar was. Hij biedt zijn excuses aan en betreurt dat dit niet op de dag van verhuur zelf kon gebeuren, vanwege de hogere tarieven in het systeem.

Op basis van de informatie die ons tot beschikking staat, bent u wel terecht een jonge leeftijdstoeslag aangerekend van 425 USD plus toeslagen en taxen. We hebben het bedrag van USD 989.16 teruggestort. De betaling dient (afhankelijk van de bank) binnen tien werkdagen, of op het volgende maandafschrift op de creditkaart rekening zichtbaar te zijn. Uw aangepaste factuur is naar u geemailed.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u tijdens deze huur ervaren heeft. We hopen u spoedig weer van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

Frank
Hertz Social Media

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gert16dek