Mijn Klacht:
Op mijn herhaaldelijke verzoeken om mij te informeren, krijg ik geen reactie van de klantenservice van Hertz. Alle documenten ( afschrijvingen/ contracten zijn in hun bezit)
Gedurende mijn aankomst op 22 november op de luchthaven van Orlando het volgende. Bij autoverhuurder Hertz dat ik door een PIN issue (PIN deed het niet) ineens geconfronteerd werd met veel hogere autohuurkosten (2351,34 borg van €197,42) dan het originele contract (€913.04) borg van €197,42 van het originele contract is overigens nog niet retour gestort! Om geen stampei te maken bij de volle Hertz balie heb ik met tegenzin het geaccepteerd en verwees de medewerker mij door naar het hoofdkantoor. De originele geboekte auto een GMC Yukon was ook niet voorradig en kreeg ik een Toyota Highlander als huurauto mee, een mindere auto waar ik dan als ik het 1e contract verreken ruim €1300 meer heb voor moeten betalen…..? Zoals u zult begrijpen vind ik dit een rare gang van zaken en voelt niet goed als Hertz klant. Is dit een commercieel trucje van Hertz, of policy om dan klanten meer te laten betalen dat lijkt mij niet zo ken ik jullie namelijk niet als prettig bedrijf. Ik wil u dan ook vriendelijk verzoeken om te bekijken in alle redelijkheid dat dit gecompenseerd wordt.
Ik vertrouw op een passende oplossing voor beide partijen.
Gewenste Oplossing:
Verschil in kosten retour storten!