Klacht: Genoegdoening

Mike Mol op 23 oktober 2024 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hertz Munchen luchthaven heeft gepoogd ons een pootje te lichten. Extra dag en tank brandstof, service kn etc etc. Uiteindelijk zijn we daar dagen mee zoet geweest. Heb Hans Busser gesproken die aangaf (HERTZ CX) hij gaf mij het vertrouwen een passende oplossing te vinden. Hij is verdwenen en vind het niet nodig netjes terug te komen bij mij. Nu laat hij mij geen keus om dit wat breder te gaan trekken. Gemiste kans Hans. Mike Mol Coolways

Gewenste Oplossing:

neee

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertz over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Mike Mol

2 maanden geleden - Hans heeft Contact opgenomen en het op professionele wijze opgelost !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Hertz

Heeft op 25 oktober 2024 om 16:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Mike Mol,

Dank u wel voor de hele aardige woorden! We zijn blij dat het correct afgerond is.

Frank - Hertz Klantendienst NL

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mike Mol