Klacht: Extra kosten

Leo1959 op 13 juni 2015 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/ mevrouw,

Naar aanleiding van onze fly en drive boeking vlucht reserveringsnummer PMESND en confirmationnumber van de auto G3720091494 wil ik hierbij een klacht indienen.
De kosten van de huur voor een week was € 115,19
Wij zouden aankomen in Sevilla op 22 mei om 23.45 uur, de vlucht is gewijzigd op 28 januari 2015, nieuwe aankomst 22 mei 2015 om 17.20 uur.
We wilden de auto ophalen, echter Hertz gaf aan dat wij de auto pas vanaf 23 mei konden ophalen.
Onvoorstelbaar dat het personeel van Herz zo gebrekkig Engels kan.
Hele discussie maar we kregen geen gelijk en moesten een dag bijboeken, kosten € 80,84.
Toen vond men dat de bestelde auto niet groot genoeg was, sloeg nergens op, geprobeerd om dat zo te laten maar dat wilde men niet, ze vertelde dat wij € 4,00 per dag meer kwijt zouden zijn. Vervolgens is de verzekering niet goed geregeld, bij een schade moesten we een eigen risico van
€ 1100,00 betalen extra verzekering € 56,00.
Naast de huur van de auto voor een dag moesten we nog € 176,88 bijbetalen,
totale bijbetaling € 256,72, meer dan het dubbele van onze reservering.
Toe kwam de discussie dat de auto die we voor een dag zouden huren niet onze gereserveerde auto was en dat we deze de volgen dag moesten komen ruilen op het vliegveld, we konden absoluut niet dezelfde auto huren.
De volgende dag naar het vliegveld om de auto te ruilen en wat schetst onze verbazing, we kregen dezelfde auto weer mee, onvoorstelbaar.

Wij vinden dit zeer vreemd en willen het teveel betaalde bedrag ad 256,72 terug.
Verzoeke het bedrag zo spoedig mogelijk aan ons over te maken op rekening van L.L.A. van Schaijk eo, rekeningnummer NL36RABO0138376697.
Hoogachtend,

L.L.A. van Schaijk
Logterheuvel 47
6591 HE Gennep

Gewenste Oplossing:

Als de extra kosten ad € 256,72 worden vergoed.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hertz over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door