Klacht: Dure afkoop eigen risico

Geurts58 op 15 september 2012 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In maart 2012 huurden we voor een week via internet een auto bij Hertz. Boekingskosten € 163. Bij aankomst op Sicilie, kochten wen op aangeven van een slecht Engels sprekende Hertz-Italiaan het eigen risico af. De informatie hierover was zeer slecht: het resultaat € 153,61 (bij een andere maatschappij betaalden we later dit jaar voor dezelfde periode € 56). Voor het Siciliaanse Pandaatje betaalden we al met al € 316,61. Toen ik mij hierover meldde bij Hertz, werd eea zeer koelbloedig afgedaan met iets van ‘ik was er zelf bij'(bij een mummelende Siciliaan ja). Na twee mailwisselingen werd mij te verstaan gegeven dat men niet verder wenste te corresponeren. Een Hertz voor klanten ontbreekt klaarblijkelijk!

Gewenste Oplossing:

Uiteraard ben ik tevreden met een terugbetaling van een redelijk bedrag van het veveel betaald aan de eigen risicoverzekering.
Verder vind ik het belangrijk toekomstige klanten te kunnen waarschuwen voor de schandalige praktijken van Hertz.

Alle klachten die gemeld zijn door