Klacht: Borgsom van 100 euro niet terug betaald

Neculai op 15 oktober 2012 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 27 Juli heb ik via VW een auto van firma Hertz gekregen Mitvertrag 31 040331 0. Ik heb een borgsom van 100 euro betaald, maar tot nu toe heb ik deze bedraag niet terug gekregen, door verschillende fouten gemaakt door de medewerkers van firma Hertz. Ik moest zeer veel bellen met Dublin en met de station in Dusseldorf, elke keer werd me belooft dat alles in order zal komen, maar nu zelfs de klachten afdeling [email protected] reageerd niet op mijn e-mails. Niemand bod me excuses aan, de medewerkers van Hertz vinden dat zoiets kan gebeuren bij zo een grote firma.
Ik ga in de media mijn verhaal vertellen, want ik vind deze gang van zaken scandalig.

Gewenste Oplossing:

geld terug krijgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 16 oktober 2012 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Neculai Ailenei,

Bij deze hebben wij bij de klantenservice van Hertz een dossier geopend voor u. Uw dossiernummer is 4920232.
Het spijt me dat u tot op heden uw borgbedrag nog niet terug heeft ontvangen.
Wij zorgen er voor dat dit zo snel mogelijk rechtgezet wordt.
U ontvangt dan ook vandaag nog een e-mail van de klantenservice hierover.

Met vriendelijke groeten,

Hertz Customer Services
www.hertz.nl

Alle klachten die gemeld zijn door