Mijn Klacht:
In de periode van 15 Augustus 2011 tot en met 6 Januari 2012 heb ik bij hertz Curaçao een auto gehuurd. Op de laatste dag van mij verblijf had ik de auto inlevert en kreeg ik te horen dat ik mijn gegeven moest door mailen naar Hertz Curaçao zodat ik mijn borg kon terug krijgen ( 378,55 euro). Op 24 Januari 2012 had ik mijn gegevens door gemaild. Waarop ik vervolgens antwoord kreeg dat het een fout rekening nummer had doorgestuurd en hun er zelf een ander nummer van hadden gemaakt waardoor mijn bedrag 378,55 euro naar een fout rekening nummer werd verstuurd. Vervolgens heb ik terug gemaild: mijn juiste rekening nummer. Dit wat als te laat want het geld was al overgemaakt naar het andere rekening nummer. Vervolgens dacht hertz Dat ze het wel na het juiste nummer hadden overmaakt en dat ik het maar moest navragen bij de bank ( ing ) hun konden vervolgens niks voor mij doen omdat hun niet konden zien of het geld al onderweg was dat kon alleen de bank van curaçao zien. Kort om ik wordt nu al maanden van het kastje naar de muur gestuurd Hertz curaçao zegt dat het geld goed is overgemaakt en dat ik bij de Ing bank moet zijn en de Ing verteld steeds het zelfde verhaal dat hertz het geld moet terug vragen om het op de juiste rekening te storten.
Gewenste Oplossing:
Dat ik mijn 378,55 euro terug krijg!
