Klacht: afschrijving creditcard

ghonkoop op 18 augustus 2012 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hertz haalt na eerste schadebedrag, vervolgschade bedrag af van mijn creditcard zonder dat er facturen voor aan de order zijn geplaatst.

Gewenste Oplossing:

helderheid over wat waarvoor wordt doorbelast voorafgaand aan het afhalen van bedragen van de creditcard

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 20 augustus 2012 om 08:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor uw feedback.
U kunt te allen tijde via Klantenservice ([email protected]) of online via https://www.hertz.nl/rentacar/receipts/request-receipts.do altijd uw facturen opvragen.

Met vriendelijke groet,
Hertz Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hertz beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door