Mijn Klacht:
Klacht reeds op 30-8-2012 aangemeld. Betreft schade die onterecht doorberekend was. Verzoek om dit uit te zoeken. Noch Advantage, noch Hertz reageert op de klacht.
Emails naar dochtermaatschappij Advantage worden niet beantwoord.
Op Pisa airport getracht om ter plekke zaak af te handelen. Helaas trek je als klant aan het korste eind, want ze hebben immers je kreditkaart waar ze van alles kunnen inhouden. Het verzoek om de schade uit te zoeken werd genegeerd. Het enige antwoord was “invoice closes, you have to pay!!”.
Ik moest mijn klacht maar per mail sturen. Helaas zijn ze daar net zo onbeschoft als op Pisa airport door helemaal nergens op te reageren.
Bij Hertz krijg je verder ook geen reactie. Welke stap kan ik nog meer zetten?
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag dat mijn klacht serieus in behandeling wordt genomen. Ik huur een auto die werkelijk waar onder de schade zit en vuil werd afgeleverd. De rest staat in de klacht van 30-8. Wil graag 2 maanden na dato een antwoord.
