Klacht: Herroepingsrecht

ECIM van der Weijden op 20 november 2022 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toestel ingeleverd bij Vodafone winkel met herroepingsformulier. Na een week nog niks vernomen. Moet snel nieuw toestel. Ga naar Mediamarkt. Hebben langdurig gebeld met 6 verschillende medewerkers Vodafone. Willen/kunnen contract niet stopzetten zodat ik contract kan verlengen/vernieuwen met nieuw toestel. Hierdoor loop ik ernstige vertraging op, wordt mijn korting mij ontnomen en geeft Mediamarkt en mij veel gedoe en frustratie.

Gewenste Oplossing:

Excuses van Vodafone en minimaal vergoeding van nu niet ontvangen korting (€ 70) en kosten Mediamarkt voor installeren en overzetten gegevens (€ 29,95).

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ECIM van der Weijden