Klacht: herinnering 1,80

op 30 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

heb 2 e herinninering gekregen dat ik 1,80 moet betalen. waarvoor weet ik niet want als iets op stuur ga ik altijd naar t postkantoor . dit kan ook van een bedrijf af komen dat hun te weinig gefrankeerd heb, daar hoef ik toch niet voor op te draaien . ik zou graag willen weten wat t is als ik te weinig gefrankeerd heb . dit staat niet op de herinnering. wel een betaalcode deze heb ik ingevoerd via post.nl/betalen en kon niks vinden .
ik hoop hier een antwoord en/of bevestiging van deze mail krijg.
mvg mevr v meurs 1182 cg huisnr 27 hs
0683064139

graag antwoord en/of via post.nl/betalen dat ik weet waarvoor ik moet betalen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb PostNL een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van PostNL

3 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Wilt u met ons contact opnemen via Twitter @PostNL, Facebook.com/PostNL of kijk op onze website www.postnl.nl. Hier vindt u ook de overige contactgegevens van onze klantenservice.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 11:43 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Meurs,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door theavanmeurs