Klacht: taart bestelling

DaphneDundas op 20 juli 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag een taart besteld in Hema Wassenaar voor vrijdag. Vrijdag ochtend om 10 uur in de winkel om de taart op te halen is de bestelling niet apart gezet en de helft al verkocht.
Werd vervolgens een taart gegeven naar keuze van het personeel (karim) en had zelf niks meer in te brengen de betaling die ik had gedaan werd ten niet gedaan en werd zo afgewimpeld en naar huis gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Als de bestelling aanwezig is en er respect is.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door