Klacht: stedentrip

hgemoral op 21 juli 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

stedentrip geboekt via hema,vanaf maandag het bericht gekregen dat er staking is bij ryanair,contact met flywiss opgenomen deze verwezen ons terug naar hema of ryanair ,rayanair kon ons 150 terug geven omdat de heen weg er geen staking was alleen de 26e als ze terug gingen ,met hema contact opgenomen mevr S v L zal het verder afhandelen en zorgen dat de 450€ retour kwam ,ze ging er achteraan de ging contact opnemen met flywiss ze belden inderdaad 1 keer terug en liet verder niks meer horen ,meerderen malen hema gebeld of ze was in gesprek zal terug bellen na 3 uur toch maar eens terug gebeld en ja hoor mevruw was ineens weer weg ,belt uw morgen maar terug dan is ze er wel ,weer gedaan gho was ze vandaag toch vrij ,uiteindelijk zijn we een week verder en geen geld ontvangen ,,meden hebben hier hard voor moeten werken en hebben nu helemaal niks ..vandaag moest ik ineens een formulier invullen op de site van de hema ,vraag of hema dat nu niet even telefonisch kon doen ,nee hoor dat kon niet moest ik maar doen en maar zien wanneer deze behandeld werd

Gewenste Oplossing:

ik wil die 450€ terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door