Klacht: scanapparaat bij de vleeswaren/gebak werkt al bijna 2 maanden niet

JM Brouwer op 15 januari 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In de HEMA te Uden (NL) staat bij de vleeswaren/gebakafdeling een scanapparaat het bedienend personeel voor klanten gebruik van willen maken, vooral als het druk is bij de kassa’s. Dat gaat al bijna 2 maanden niet omdat het apparaat, de scanner, stuk is.
Zoudt U die scanner weer willen laten herstellen zodat het personeel ons weer ten dienste kan zijn.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als de scanner hersteld is en het personeel ons weer extra van dienst kan zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door