Klacht: “Onfatsoenlijke” benadering

Wiljo2018 op 13 januari 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tijdens het afrekenen sprak de kassière met een collega over samen
pauze te nemen. Ik vind dit niet netjes, maar heb niets gezegd.

Het vreemde vind ik, dat ze mij een briefje geeft over een onderzoek,
maar zich niet bewust is van haar gedrag!

Gewenste Oplossing:

Als iemand zich richt op de klant. Maar het gebeurt zó vaak, dat het normaal lijkt.

Dit gedrag overkomt mij regelmatig - overal.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door