Klacht: Naam Armbandjes en Klantenservice

bmoorees op 12 juli 2018 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb voor de verjaardag van mijn dochter Sophie naam armbandjes van de Hema gekocht. Dit specifiek omdat er op de doos en de beschrijving, voorbeelden worden gebruikt met naam armbandjes met de naam Sophie.

Tot mijn verbazing kan de naam Sophie helemaal niet gemaakt worden, wat een kleine teleurstelling was bij een 5 jarige..

Dit gemeld te hebben bij de klantenservice, van jongens dit is niet handig let er op, sturen zij mij deze mail:

Het spijt mij te vernemen dat de HEMA naamarmbandjes incompleet was. Mijn excuses voor het ongemak. (dit begint goed)

Bij HEMA is het de procedure dat productklachten in een van de filialen worden besproken. Ik adviseer u met het betreffende product en de eventuele aankoopbon naar een HEMA filiaal bij u in de buurt te gaan en uw klachten voor te leggen aan een van de medewerkers van de klachtenservice. Indien u niet meer beschikt over de aankoopbon kunt u dit ook in het filiaal bespreken. (waar is de klantenservice van de website dan goed voor????)

Gewenste Oplossing:

Stuur in het vervolg niet zo maar mensen van kastje naar de muur.
Dat is niet handig. Ik zou het op prijs stellen, dat de HEMA uit eigen initiatief een nieuw (gecontroleerd) doosje opstuurt, zodat mijn dochter en ik samen de armbandjes kunnen maken met haar naam.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door