Mijn Klacht:
10 juli 2 doosjes wijn besteld bij de Hema. Deze zouden door DHL 11 juli tussen 14.00 en 18.00uur worden bezorgd. Dit gebeurde niet. DHL gebeld en om uitleg gevraagd: wat blijkt, een doos wijn is kapot gevallen. De andere doos is om onduidelijke redenen vertraagd. Dat kan, maar laat dat de klant dan ook zo snel mogelijk weten. De hele volgende dag geen enkel bericht van de Hema of van DHL en de bezorging blijft uit. Ik bestel nooit meer iets bij de Hema, je kan er niet van op aan en er is geen enkele communicatie. Klantenservice meldt alleen dat het geld wordt teruggestort, mits de (kapotte) producten door DHL naar de Hema worden gebracht, anders niet.
Gewenste Oplossing:
Dit is geen gewone vertraging, maar er is echt iets mis gegaan. Een onmiddelijk excuus was op zijn plaats geweest, en meedenken met de klant om de gewenste spullen toch op tijd in huis te krijgen, desnoods aanbieden om deze af te halen in een dichtbijzijnd filiaal. En de kosten voor de mislukte levering direct terugstorten.
