gisteren moest onze dochter van 11 jaar naar het toilet .Het was vijf voor zeven en de hema was nog open. Ze ging naar boven naar het toilet en er stond nog iemand te wachten. Zij was de laatste. Toen... Lees meer
Ik heb de laatste tijd alleen maar klachten over de hema fotoservice, maar dit keer is het wel het toppunt bereikt.
Ik heb als verassing voor mijn ouders een mooie foto collage gemaakt om op te hangen en naar hun verstuurd,... Lees meer
De reclame die momenteel vaak op televisie te zien is voor moederdag is zeer ongepast. Waarom zou je goedkoop nagellak kopen voor je moeder die er niet meer is???
Voor mij is moederdag al een moeilijke dag omdat mijn moeder er... Lees meer
2 weken geleden voor verjaardag (50!) van mijn man tompoucen met foto besteld. Ontzettend teleurgesteld, want foto's onscherp, vlekken op tompouce en alles schots en scheef... Na telefonisch contact met klantenservice per mail klacht ingestuurd, nu dus 2 weken later... Lees meer
Al jarenlang maak ik fotoalums via Hema met de software van Hema. Een tijd geleden toen ik weer een album wilde maken bleek deze fotoservice vernieuwd en heb ik de nieuwe sofware geïnstalleerd.
Vervolgens blijkt dat het programma totaal niet functioneert... Lees meer
Hema geeft aan mijn online bestelling 2 tot 6 werkdagen te bezorgen. Ik zou een email ontvangen mocht er vertraging optreden. Meteen een opdrachtsbevestiging ontvangen. Ik wacht al zeker 3 weken op een email betreft vertraging of bestelling. Radiostilte... Lees meer
De reclame over moederdag is kwetsend en ondoordacht. De zin "moeders die er niet meer zijn" is overbodig en niet op zijn plaats.
Personen waarvan de moeder is overleden, jong, oud, onlangs, of langer geleden worden door deze reclame onnodig gekwetst.... Lees meer
Bij dezen wil ik u laten weten dat ik de nieuwe reclame voor Moederdag onnodig grievend vind voor mensen die hun moeder (onlangs) hebben verloren. De zin "voor moeders die er niet meer zijn" is behalve compleet overbodig, erg ondoordacht... Lees meer
Ik vind het zeer ongepast om in deze reklame tevens te noemen : voor moeders die er niet meer zijn.
Zekerheid met moederdag mis ik mijn moeder en deze reklame vindt ik dan ook e echt niet kunnen. Lees meer
Zojuist met Koningsdag in de middag naar een Hema filiaal in Roosendaal geweest, hier een ijskoffie besteld zoals ik wel vaker doe echter was het niet te zuipen ... Het apparaat waarin het ijs gemixt word stond gewoon stil en... Lees meer