De pantys zijn tegenwoordig van een bijzondere slechte kwaliteit; de pasvorm is slecht; er zitten strepen op het materiaal wanneer je ze draagt en na twee keer dragen laat de kleur los Lees meer
Vandaag 4 jurkjes gekocht bij HeMarkt in Venlo(tref Center). Ik vroeg of ik de hangers mee mocht nemen en of ik er twee extra mocht. De hangers van de jurken zelf mocht ik meenemen, maar extra hangers was absoluut niet... Lees meer
Foto's en foto magneten besteld op website staat 3-5 werk dagen. Na contact te hebben opgenomen na 5 dagen kreeg ik te horen dat de magneten niet in de productie was op genomen. Ze begrepen niet waarom. Maar ja dan... Lees meer
Mijn schoonmoeder is zaterdag j.l. hard ten val geraakt door een verkeerd geplaatst bord bij de voorkant. Helaas was ze niet de eerste. Ze heeft zich flink bezeerd en gelukkig waren er omstanders om haar te helpen. maar van... Lees meer
Ik zit altijd graag even bij de Hema in de Kalvertoren op het binnenterras en drink een kop koffie. Toen ik afgelopen zondag in de rij stond voor koffie duurde het wel heel erg lang voordat ik aan de beurt... Lees meer
Vanmiddag in de middagpauze wilde ik een lekker broodje mozzerella halen maar tot mijn verbazing waren deze niet op voorraad. Toen wilde ik graag een hotdog hebben maar de machine was defect (alweer). De ijsmachine is ook al weken kapot.... Lees meer
Dag,
Ik ben een ervaren fotoboekmaker met de (oude) hemafotoboekservice. Nu de up-date heeft plaatsgevonden ben ik met een nieuw album begonnen. Tuurlijk is het even wennen om alles te vinden, maar ik merk dat er heel veel niet meer mogelijk... Lees meer
Voor sinterklaas heb ik een cadeaubon gekregen, in te wisselen bij het aanmaken van een Hema foto-album. Deze bon is aangeschaft met ING rentepunten. Omdat ik, in verband met de wijziging van de Hema-fotosoftware, geen album meer wil en kan... Lees meer
Bij een aankoop bij de Hema heb ik met een briefje van €50,- betaald. Als wisselgeld kreeg ik 2 briefjes van €20,- terug en muntgeld. De twee briefjes van €20,- werden mij dubbel gevouwen overhandigd en heb ik in mijn... Lees meer
Vanochtend een baguette roomkaas gehaald. Heerlijk belegd met.. Sla.. Ik moest heel goed m'n best doen om de doorzichtige laag roomkaas te ontdekken. Niet voor herhaling vatbaar dus :( Lees meer